torsdag den 9. august 2012

Mit scraprum

Her er et par billeder af mit nye scraprum, som jeg er så glad for, jeg har fået meget mere plads efter at vi er flyttet ind i Christians gamle værelse...



Min veninde Charlotte - fra Scrapfactory - har været så sød, at forære mig et papirstativ, det gør det jo nemt at overskue alle de flotte papirer.




I pizza bakkerne har jeg restepapir!

Synes lige jeg vil vise et par billeder fra mit gamle scraprum, så kan I sikkert forstå hvorfor jeg er så glad for det nye ;-)




Det var virkelig presset - så det var også svært at få system i sagerne, så der gik urimeligt meget tid med at finde det jeg skulle bruge, og når man så deler værelse med et rodehovede af en kæreste, bliver det jo ikke nemmere. Vi deler godt nok også rum nu - for det er jo også hyggeligt at sidde sammen om aftenen og høre musik og sysle med hver vores. MEN der er andre "boller på suppen" mht. oprydning! (Det er Michaels (lille) plads omkring computeren!)

Tak for besøget. Kh. Jeanne



2 kommentarer:

  1. Hold da helt op en orden... Hvor ser det ud til at være et rigtig godt sted scrappe. Glæder mig til at se hvad du får lavet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et dejligt rum til din hobby, det emmer jo af kreativitet. Sikke en fin orden, dejligt når alt har sin plads.

    SvarSlet